Kangaroom, kreş ve anaokulu işletmelerinin yürüttüğü tüm faaliyetler ile idari süreçleri takip edebileceği bir web uygulaması ve mobil uygulamadır. Bu sistem sayesinde yöneticiler, personellerinin (öğretmen ve idari personel) performanslarını takip edebilir ve iletişime geçebilir. Okulun idari faaliyetlerinden kaynaklanan gelir ve gider kalemlerini de takip edebilir ve daha etkin planlama yapabilir. Veliler de çocuklarının akademik gelişimini takip edebilir, okul aidatlarını takip edebilir ve olası aksaklıklarda öğretmenle, servis şoförüyle ve okul yöneticileriyle iletişime geçebilir. Üst düzey yöneticiler ise tek bir platform üzerinden tüm okulları takip edebilir ve okulların işleyişiyle ilgili yaşanan sıkıntıları görüp erken dönemde önlemler alabilir. Okulların belirli kalite standartlarına uygun olarak faaliyet göstermesi için planlama yapabilir ve takibini gerçekleştirebilir. Sistemde bu anlamda öğretmenlerden ve velilerden geri dönüşlerin ulaştırılabileceği bir kanal sürekli açık bulundurulmaktadır.
Kangaroom’da üst düzey yönetici, okul müdürü, öğretmen ve veli olmak üzere 4 tür kullanıcı yetkilendirme bulunmaktadır.
Öğretmenler, sistem üzerinden giriş yaptıktan sonra Detay, SMS Gönder, Öğrenciler, Rapor Ekle, Ders Programı, Resim Galerisi, Yoklama Bilgisi, Anket ve Görüş/Öneri ekranlarına erişim sağlayabilmektedir. Detay ekranında kendi özlük bilgilerine ulaşabilirken, SMS Gönder menüsünde öğrenci velilerine tekli ve çoklu olarak mesaj gönderebilmektedir. Öğrenciler menüsünde kendi sorumluluğu altındaki öğrencilerin bilgilerine erişebilirler. Rapor Ekle menüsünde öğrencileriyle ilgili günlük faaliyet bilgilerini girebilir ve etkinlik resimlerini sisteme yükleyebilirler. Ders programı menüsünde idarenin kendisi için belirlediği ders programını görüntüleyebilirler. Yoklama menüsünde öğrencilerin devamsızlık bilgilerini girebilirler. Anket menüsünde yöneticiler tarafından kendilerine yöneltilen anket sorularını yanıtlayabilir; Görüş/öneri menüsünde ise istek, şikâyet ve önerilerini üst yöneticilere iletebilirler.
Velilerin erişebildiği ekranlar arasında Detay, Yoklama Bilgisi, İlaç Bilgisi, Servis Bilgisi, Ödeme Bilgisi, Raporlar, Resim Galerisi, Etkinlik Onay, Anket ve Görüş/Öneri ekranları bulunmaktadır. Detay menüsü ile çocuklarının özlük bilgilerini görüntüleyebilmektedirler. Yoklama menüsü ile öğrencilerinin devamsızlığını takip edebilmektedirler. İlaç menüsü ile varsa öğrencinin hastalık bilgisini ve kullandığı ilaçları sisteme kaydedebilmektedirler. Servis Bilgi menüsü ile çocukları taşıyan servis araçlarının çocuklarını aldığı ve bıraktığı saat bilgilerine ve servis şoförüne ait iletişim bilgilerine erişebilmektedirler. Ödeme Bilgi menüsü ile aidat ödemelerini görüntüleyebilmektedirler. Raporlar menüsü ile öğrencisinin günlük faaliyetlerine ilişkin durumunu görüntüleyebilmektedirler. Resim Galerisi menüsü ile sınıf içi yapılan etkinliklerdeki resimleri görüntüleyebilmektedirler. Etkinlik Onay ekranında ise okulun yapacağı etkinliklere öğrencisinin katılıp katılmamasıyla ilgili onay veya red verebilmektedirler. Anket menüsü ve Görüş/Öneri menüsü ile de okul yönetimine istek, şikâyet ve önerilerini bildirebilmektedirler.
Üst düzey yöneticiler ise tüm okullardaki müdürlerin, öğretmenlerin ve velilerin yaptığı tüm işlemlere ilişkin istatistiklere erişebilmektedir. Velilerin, Öğretmenlerin ve Müdürlerin yönelttikleri istek, şikâyet ve önerileri görüntüleyerek cevap verebilmektedir.
© MISSoft. Tüm Hakları Saklıdır.